Solutii

Coca-Cola Xmass – Colinda si Daruieste

Sarbatorile vin, sarbatorile vin!!! Si este perioada cea mai vesela din an dar si un moment extrem de prielnic pentru a ne imprienteni cu consumatorii nostri. Cantam impreuna, alteori dansam, uneori facem miscare ca la sport...iar in final 'masinaria' ne felicita si ne rasplateste. Putem executa orice fel de activare. Lasati-va mintea sa se joace sau daca nu lasati-va pe imaginatia noastra. Garantam implementari snur si experiente fabuloase!

Make Up Genius Instore Custom Device

Stim ca nu toti consumatorii au acces la smartphone sau se pricep sa-si descarce aplicatii. In plus orice experienta pe un ecran mare este mult superioara uneia de pe un simplu ecran de telefon. Asadar am facut posibila accesarea de continut specific de beauty pe un device cu ecran mult mai mare, astfel incat pe loc, la raft, consumatoarele sa poata testa virtual produse in vederea cumpararii acelora care li se potrivesc.

Dronevertising

Drona este mai mult decât un dispozitiv de filmare, e un instrument care permite expunerea tuturor punctelor spectaculoase de vedere. Astfel, activarea e o scenă, iar rolul principal e jucat de fiecare participant în parte.

Acest gen de dispozitiv este potrivit pentru:
o evenimente în spațiu deschis;
o filmări spectaculoase;
o transmisiuni în direct;
o imagini de ansamblu;
o aftermovie.

Droni APP

Necesar hardware: Drona + iPad air  2048 x 1536 px,  264ppi

Aplicatia de pe tableta, cu versiuni disponibile in RO si ENG, selectare tara din orice ecran si localizare,, ofera posibilitatea consumatorilor sa interactioneze intr-un mod distractiv, scopul final fiind initierea zborului dronei. Obiectivul final este de a crea un moment de entuziasm si Word of Mouth, si nu in ultimul rand de a seta brandul clientul la un nivel inalt emotional in mintea consumatorului. Drona, ‘ imbracata in straie de sarbatoare’ brand-uite va survola ptr scurt timp spatiul, generand consumatorilor sentimente de empowerment si reusita. Va fi imposibil sa nu percepeti succesul activarii la final dupa ce veti fi auzit ovatiile si aclamatiile participantilor.

Kerastase – Elle Style Awards

Toți cei care au venit la eveniment au văzut colțul Kerastase Superstar Hairstyle. Plasarea a fost perfectă, chiar lângă scenă, iar luminile i-au dat o strălucire potrivită. Invitatii au intrat in respectivul  spatiu, moment in care au fost fotografiati automat de toate camerele foto ale caruselului; Fotografiile au constituit un gif pe care acestia il puteau distribui in social media. Cum? Langa amplasamentul cu camere foto am avut un Totem Digital cu imprimanta foto incuded. Pe totem au putut vedea giful lor, dar au primit si o fotografie print ce continea 3 dintre pozele preluate, fiecare cu o ipostaza diferita a coafurii (fata, spate, profil) si un QR code care odata scanat ducea pe link-ul pe care se gaseste gif-ul, pe care putea sa-l share-uiasca in Social media. Pe SMS am generat automat un link personalizat pentru fiecare participant in parte pentru a avea si pe telefon gif-ul rezultat. De experiența digitală s-au bucurat și artiști, influencer-i online, artiști make-up etc. dintre cei prezenți la evenimentul Elle Style Awards, împreună cu artistul Kerastase Sorin Stratulat.

SMS Vending Machine

Ne-am propus sa utilizam acest instrument atata de simplu pentru a oferi consumatorilor posibilitati multimple si simple: sa comande un produs, sa declanseze un mecanism, sa animeze un obiect, sa aplinda ecrane, sa voteze si umple niste sticle si orice ti-ar mai putea tyrece prin minte. Da-ne o tema si noi o vom duce la indeplinire.

Timișoreana – Activare DTT

A fost odată... o poveste care mergea mai departe. Un moment surprinzător, încărcat de emoţie şi nostalgie, un colind nonconformist şi Sector 7 s-au întâlnit în preajma Crăciunului 2015. Şi-au dat întâlnire în Bucureşti, mai precis în Afi Cotroceni, acolo unde Timişoreana îi aştepta cu braţele deschise. De cum se întâlniră, le-a fost lesne să observe că totul era întocmai cum se aşteptau: mulţi oameni se plimbau încolo şi-ncoace, atmosfera era relaxată, de sărbătoare, un prilej nemaipomenit pentru a face ce făgăduiseră. Au pus pe picioare butoiul meşteşugit (consumer costumized) şi i-au colindat pe toţi cei care i-au deschis uşa. Cinstit colind, dar să vedeţi cum: Odată uşa deschisă, pe display urarea-ntinsă, Cum? automat, fireşte, cu munca nu se glumeşte. Cei de la Sectorul 7 s-au întins în toată ţara, Colindat-au cu căldură de zici că venise vara, Au urat cu voie bună şi cu tone of voice ales, Iară gândul bun ajunse aflând adresa din mers. Muşterii... să tot fi fost, se făcuse chiar şi coadă, Cum să nu-ţi placă de tine când vrea lumea să vadă? Aşa îşi şoptise brand-ul după ce şi-a spus cuvântul, Căci mulţimea devenise încântată ascultându-l. Experienţa cu brand-ul a fost pe placul consumatorilor. Cum am aflat? Nu ne-a spus Moş Crăciun şi nici nu era nevoie, văzusem câte persoane trimiseseră colindul mai departe. Şi am trăit fericiţi din zilele acelea şi până astăzi. Nesfârşit... fiindcă povestea a mers mai departe.

Touch Totem cu dublu rol – gaming si advertising

Ce poate fi mai placut pentru un parinte decat sa aibe parte de o experienta distractiva impreuna cu propriul copil!

Totemul digital ofera spatiu de joaca la propriu ptr amandoi.

Aplicatia permite ca parintele sa-si inscrie copilul in competitie pe baza punctelor castigate si de ce nu, sa si castige premii.

Video este elocvent.

Infotainment cu Touch Totem

Putem dezvolta aplicatii dedicate sau putem transpune orice website existent in format pentru totem pentru a fi accesibil in locuri publice si la indemana consumatorilor. Pe un ecran atat de vast, perceptia consumatorilor asupra marcii dvs este ridicata la alt rang.

Cutia Albastră – provocarea verii de la Ursus Cooler

O cabină specială a fost echipată cu infrastructura necesară derulării unui proiect pe bază de aplicaţie Kinect, chiar pe plajă! Jocul putea implica un jucător sau doi (simultan), iar la final, dacă provocarea era dusă la bun sfârşit, participanţii primeau premii din partea promoterilor.

Tehnologia Kinect a atras în joc un număr considerabil de consumatori, care au interacţionat cu brand-ul Ursus într-o manieră atractivă, fapt confirmat şi de rezultatele campaniei. Impresiile pozitive au fost culese la cald şi berea servită, desigur, la rece.

Coca Cola Banner Duet

Un banner interactiv face cât o mie de cuvinte, însă unul cu care poţi interacţiona în timp real face cât o experienţă de neuitat. Consumatorii Coca-Cola au avut parte de un moment inedit: au făcut cunoştinţă cu primul banner prin intermediul căruia puteau înregistra un duet personalizat cu solistul trupei „Viţa de Vie”, Adi Despot.

Prin apelarea numărului afişat pe banner, utilizatorii interacţionau în timp real cu Adi Despot, care le răspundea la telefon şi îi invita cânte împreună melodia „Praf de stele”. Participanţii aveau şansa de a câştiga bilete la B’ESTFEST (unul dintre cele mai importante evenimente de muzică din România) şi de a-l cunoaşte personal pe artist.

Mai mult decât atât, toate vocile înregistrate au fost integrate în videoclipul oficial al piesei „Praf de stele”, care a fost difuzat pe MTV. La B’ESTEFEST, Adi Despot a fost acompaniat de vocile tuturor celor care au înregistrat melodia, iar cele mai bune voci au primit ca premiu un videoclip personalizat pe Youtube. În acest fel, toţi participanţii au fost recompensaţi pentru efortul lor.

Duet Banner-ul realizat prin intermediul telefonului mobil (o premieră absolută) a folosit cea mai nouă şi mai eficientă metodă promovare: implicarea directă a consumatorilor începând din mediul online, continuând în viaţa reală şi oferindu-le o experienţă memorabilă – pentru că:

  • 20.000 de oameni s-au simţit parte din trupa Viţa de vie;
  • 1.000.000 de oameni au urmărit în direct evenimentul pe MTV;
  • 4.590.00 de oameni au aflat despre campanie;
  • Simpla mişcare a cursorului s-a transformat într-o melodie preferată.
Soluţia tehnică îmbină două elemente esenţiale: comunicarea bidirecţională şi generarea de conţinut de către utilizatori. Elementul cheie este oferit de interactivitatea în timp real, care îi implică pe consumatori prin intermediul unui instrument atât de facil - telefonul mobil. În acelaşi timp, componenta emoţională joacă un rol important: asocierea reală cu un celebru interpret de muzică – Adi Despot: “consumatorul cântă, vedeta îl acompaniază.”

Vitrină interactivă kinect

Vă prezentăm vitrina interactivă Kinect. Acest sistem incredibil permite transformarea oricărui spaţiu plan nefolosit într-o interfaţă digitală de interacţiune cu potenţialii clienţi şi consumatori. Sistemul poate fi implementat pe vitrine sau geamuri existente, sau poate fi construit de sine stătător, plasabil în absolut orice locaţie. De asemenea, sistemul poate fi proiectat de la dimensiuni mici de 1 metru pe 1 metru, până la dimensiuni mari de 3 sau 4 metri pe o latură. Acest spaţiu va oferi posibilitatea clienţilor dumneavoastră să interacţioneze cu marca dumneavoastră într-o manieră atractivă, inovativă şi mai ales uşoară. Posibilităţile de interacţiune sunt nenumărate, spaţiul în sine putând fi un portal de joacă sau de înscriere în promoţie, de colectare de date, de display video, de căutare de conţinut relevant sau orice combinaţie între acestea. Cu siguranţă un astfel de portal digital va deveni un punct de atracţie şi locaţia sau brand-ul dumneavoastră nu numai că nu vor trece neobservate, dar vor rămâne ca punct de reper în memoria clienţilor şi potenţialilor clienţi.