Solutii

Vitrină interactivă touch

Ştim cu toţii că în zilele noastre branding-ul şi interacţiunea cu potenţialii clienţi, pe toate platfomele sau mediile în care aceştia au acces, trebuie să fie cât mai consistente şi foarte captivante. Prin soluţia pe care v-o prezentăm, puteţi tranforma orice spaţiu plan dintr-o locaţie, într-un portal fizic interactiv cu posibilităţi nelimitate de branding şi interacţiune pentru consumatori, un spaţiu ce oferă experienţe mai plăcute şi consistente vizitatorilor decât orice altă soluţie pe care aţi fi putut-o avea utilizând acelaşi spaţiu. Prin afişarea de cataloage browsabile la simpla atingere sau aplicaţii interactive, puteţi derula cele mai interactive activări de consumatori cu rezultate mai bune ca niciodată. Marketing-ul interactiv, prin toate formele lui, generează brand awareness, loialitate şi nu în ultimul rând, vânzări mai mari. Incercaţi o perioadă limitată această soluţie şi veţi observa imediat cum locaţia dumneavoastră, spaţiul alocat la raft sau orice alta suprafaţă poate ajunge în centrul atenţiei şi cel mai penetrant canal de comunicare şi interacţiune in-store, la evenimente sau în orice altă locaţie.

Nestle Lion – Activare BTL

În cadrul festivalului UNTOLD, distracţia şi curajul s-au dezlănţuit alături de Nestlé Lion.

Cabina LION, un sistem creat pe profilul publicului ţintă, le-a permis utilizatorilor să-şi înfrunte fobiile: muşcătura unui şarpe, căderea în gol cu un rollercoaster, muşcătura de rechin sau fantome.

După ce a trezit leul din fiecare, LION le-a oferit cadou participanţilor punctul culminant al experienţei sub formă de fotografie. Cei mai curajoşi s-au recunoscut de la distanţă, după cozoroace « coamă de leu », poze probatoare şi batoane Lion. Vizibilitatea brand-ului s-a numărat printre invitaţii speciali ai festivalului, iar marketingul experienţial s-a ocupat îndeaproape de obţinerea unui loc cât mai aproape de scenă.

L’Oreal Make-up Genius

Makeup Genius L’Oreal Paris este o aplicaţie inovatoare care a schimbat definitiv experienţa cumpărării şi încercării produselor de machiaj.

Aplicaţia îţi oferă posibilitatea să încerci virtual o gama variată de produse L’Oréal Paris, transformându-ţi smartphone-ul sau tableta într-o oglindă de machiaj.

Folosind realitatea augmentată, aplicaţia recunoaşte forma şi expresiile fetei prin camera frontală a smartphone-ului sau a tabletei şi îţi aplică machiajul pe faţă în timp real, urmărindu-ţi mişcările fetei.

Tehnologia exclusivă preluată din studiourile de la Hollywood este o premieră absolută în domeniul frumuseţii. Machiajul virtual nu a niciodată mai real!

În orice pas al călătoriei prin aplicaţie, cu o simplă apăsare poţi achiziţiona produsul preferat. Aplicaţia beneficiază de modul de cumpărare prin intermediul unui retailer local - eMag. Foarte simplu alegi produsul preferat, apeşi butonul "Cumpără" şi eşti transferat la "Coşul meu" de cumpărături.

Touch Digital Totem

Totemul digital este creat special pentru a fi expus in zone intens circulate oferind cumparatorilor content vizual si posibilitati multiple de interactiune prin aplicații touch. Dimensiunile variaza de ecrane de 55 inch la 80 inch, fiecare totem putand oferi experiente imbunatatite adaugand si alte instrumente complementare cum ar fi Kinect, cititoare de coduri de bare, generatoare de tichete cu coduri de bare, senzori de miscare sau audio etc.

Un astfel de dispozitiv oferă oportunităţi de branding, informare şi interacţiune, colectare de date, flexibilitate şi control al continutului, memorabilitate pentru consumatori si de ce nu, venituri suplimentare prin generarea de vouchere de cumparaturi pentru a stimula vanzarea imediata. Se pot personalize in multiple variante si ecranul poate fi dispus vertical, oblic sau orizontal.

Va asteptam cu idei traznite pentrru a le pune in practica in cel mai scurt timp!

Vitrină digitală

Fiecare magazin sau locaţie doreşte să impresioneze şi să atragă cât mai mulţi cumpărători. În plus, cu toţii avem mai multe de comunicat decât o putem face printr-un poster în vitrine sau printr-un banner în magazine. Vă prezentăm un tool digital care va transforma simplul geam al magazinului dumneavoastră într-un display digital generos pe care puteţi difuza clipuri video cu ultimele colecţii, reclamele sau promoţiile clienţilor dumneavoastră. Nu-i aşa că aţi crezut că e vorba de un monitor sau un televizor? Nu, este doar acel tool digital care va transforma vitrina magazinului sau locaţiei dumneavoastră într-un nou canal de comunicare. Clienţii dumneavoastră vor fi de-a dreptul fascinaţi!