Portfolio Category

  • Infochiosk – Activare BTL

    Dispozitivul este complet echipat pentru o experiență multimedia completa cu touch-screen integrat, tastatura pe ecran, cititor de coduri de bare, imprimanta, Bluetooth, camera web, microfon, difuzor, senzor de detectare a mișcării.

  • Nestle Lion – Activare BTL

    În cadrul festivalului UNTOLD, distracţia şi curajul s-au dezlănţuit alături de Nestlé Lion.

  • L’oreal Make-up Genius – Touch Digital Totem

    Makeup Genius L’Oreal Paris este o aplicaţie inovatoare care a schimbat definitiv experienţa cumpărării şi încercării produselor de machiaj.

  • Carusel foto 360 cu integrare real-time

    Cui nu-i place sa fie in rolul principal, sa fie in lumina reflectoarelor si sa fie surprins de zeci de aparate foto si flash-uri in acelasi timp?

  • Coca Cola Banner Duet

    Un banner interactiv face cât o mie de cuvinte, însă unul cu care poţi interacţiona în timp real face cât o experienţă de neuitat. Consumatorii Coca-Cola au avut parte de un moment inedit: au făcut cunoştinţă cu primul banner prin intermediul căruia puteau înregistra un duet personalizat cu solistul trupei „Viţa de Vie”, Adi Despot.

  • Timișoreana – Activare DTT

    Experienţa cu brand-ul a fost pe placul consumatorilor. Cum am aflat? Nu ne-a spus Moş Crăciun şi nici nu era nevoie, văzusem câte persoane trimiseseră colindul mai departe. Şi am trăit fericiţi din zilele acelea şi până astăzi.

  • Maybelline

    'Machiaj in oras'- activare Maybelinne, o activare care s-a bucurat de mare succes in randul bloggerilor, make-up artistilor si a altor invitati la evenimentul aniversar.

  • Cutia Albastră – provocarea verii de la Ursus Cooler

    O cabină specială a fost echipată cu infrastructura necesară derulării unui proiect pe bază de aplicaţie Kinect, chiar pe plajă!

  • Danonino

    Jocurile online sunt o componentă de engagement esenţială, mai ales când publicul vizat este format din copii. Întotdeauna există un mod de a face lucrurile mai bine, iar acest demers presupune adesea modelarea resurselor în funcţie de obiective şi context.